Un picculu stagnu in u mo giardinu

Mi piace à a mo casa in a periferia di Guangzhou ogni settimana, perchè ci hè un picculu stagnu in u mo cortile !
Ci hè un picculu stagnu in u mo giardinu.Ci sò parechji picculi pesci è gamberetti in u stagnu.I mo stagni utilizanu i boni materiali diliner di stagnu, chjamatu ancuMembrana impermeabile in PVC, i pesci è i gamberetti sò salvu.
In a primavera, u stagnu accantu à i fiori, l'erba, l'arburi, u legnu pare avè cunnisciutu l'arrivu di a primavera, tutti anu fattu una dichjarazione, dicenu: "A primavera hè ghjunta!A primavera hè ghjunta!"
In u stagnu, qualchi pisci è gamberetti, anu ghjucatu in l'acqua.L'acqua verde s'agita dolcemente, diventa generale scintillante, hè ovvi chì questa bella ondulazione hè a maestra di a brisa di primavera.
L'estiu hè ghjuntu, u clima hè assai caldu, perchè u stagnu hà un grande arbulu, cusì l'acqua di a piscina limpida hè sempre assai fresca, u sole viulente attraversu u gap à a superficia di l'acqua, assai cum'è un insettu di u focu Yingying chì vola nantu à a superficia di l'acqua. ancu cum'è una stella lampendu.
Autumn, falling leaves, banyan leaves delicatamente falendu nantu à a terra, un ventu di u ventu di vaghjimu, e foglie sò sopra à u stagnu in l'internu, cum'è una barca nantu à l'acqua.I pesci chjuchi in u stagnu felicenu natari, cum'è un sottumarinu in a ricerca.
U friddu invernu hè ghjuntu infine.L'acqua in u stagnu s'era turnatu in ghiacciu, è l'arburi accantu à u stagnu s'eranu secchi.I fiocchi di neve falavanu dolcemente è senza sonu.Induve i pesci è i gamberetti vanu in u stagnu à questu tempu?
L'avia digià purtatu in casa, è in a primavera di l'annu dopu, aghju tornatu in u stagnu.L'acqua in l'inguernu, cum'è un specchiu di giada, sguassate u rut per vede u fondu, chì bella!
U mo stagnu di u cortile hè cusì bellu tuttu l'annu, pensu chì u stagnu hè diventatu un membru di a mo famiglia, hè diventatu un amicu di a natura, à u stessu tempu, hè diventatu ancu pesci è gamberetti ùn ponu fà senza casa!
Amu a mo casa è amu ancu di più u picculu stagnu in u mo giardinu !


Tempu di pubblicazione: 20-ottobre-2022