Sviluppu di tessuti non-tessuti

Tissu micca tissutuhè cumpostu di fibre direzzione o aleatoriu.Hè una nova generazione di materiali di prutezzione di l'ambiente, chì hè a prova di umidità, traspirante, flessibile, ligeru, senza supportu di combustione, faciule da descompone, micca tossicu è micca irritante, riccu di culore, prezzu bassu, riciclabile, etc. esempiu, polypropylene (materiale pp) granules sò soprattuttu usati cum'è materie prime, chì sò pruduciuti da u prucessu cuntinuu unu-passu di fusione à alta temperatura, filatura, posa, pressa calda è coiling.Hè chjamatu tela per u so aspettu è qualchi pruprietà.
Attualmente, i fibri artificiali dominanu sempre a produzzione di tessuti non-tessuti, è sta situazione ùn cambierà significativamente finu à u 2007. 63% di i fibri utilizati intissu non-tissuA produzzione in u mondu sanu hè polipropilene, 23% poliester, 8% viscosa, 2% fibra acrilica, 1,5% poliamide, è u 3% restante sò altre fibre.
In l'ultimi anni, l'applicazione ditessuti non-tessutiin i materiali di assorbimentu sanitariu, i materiali medichi, i veiculi di trasportu è i materiali tessili di calzature hè aumentatu significativamente.
U sviluppu cummerciale di fibre artificiali è l'applicazione prufessiunale di tessuti non-tessuti: A causa di a creazione di trattati ecunomichi internaziunali, u cummerciu di microfibres, fibri composti, fibri biodegradabili è novi tipi di fibre di poliester hè cresciutu.Questu hà un grande impattu nantu à i tessuti non-tessuti, ma hà pocu impattu nantu à i vestiti è i tessuti di maglia.Sustituzione di tessili è altri suminati: Questu include tessuti non-tessuti, tessili di maglia, filmi plastichi, schiuma di poliurea, polpa di legnu, pelle, etc. Questu hè determinatu da u costu è i requisiti di rendiment di u pruduttu.L'intruduzioni di prucessi di produzzione novi, più ecunomichi è efficaci: à dì, l'applicazione di novi tessili cumpetitivi non-tessuti fatti di polimeri, è l'intruduzioni di fibre speciali è additivi tessili non-tessuti.

I trè fibri principali utilizati in a produzzione di tissuti non-tessuti sò fibra di polipropilene (62% di u tutale), fibra di poliester (24% di u tutale) è fibra di viscosa (8% di u tutale).Da u 1970 à u 1985, a fibra di viscosa hè stata usata più largamente in a produzzione non-tessuta.Tuttavia, in l'ultimi 5 anni, l'applicazione di fibra di polipropilene è di fibra di poliester hà cuminciatu à duminà in u campu di i materiali di assorbimentu sanitariu è di tessili medichi.In u mercatu iniziale di produzzione di tessuti non-tessuti, u cunsumu di nylon hè assai grande.Dapoi u 1998, u cunsumu di fibra acrilica hè aumentatu, soprattuttu in u campu di a fabricazione di pelle artificiale.


Tempu di pubblicazione: 10-10-2022