Fattori chì Affettanu u Prezzu di Geotextile

Chì sò i fatturi chì afectanu u prezzu di l'impermeabilegeotextile?

Per l'utilizatori di geotextile, u più impurtante hè u livellu di prezzu di geotextile.In u prucessu di compra, truveremu chì ci sò trè aspetti principali per influenzà u prezzu digeotextilein più di i fatturi di u mercatu.

U primu hè u costu di materie prime: chip di poliester, cum'è tutti sapemu chì a materia prima per a produzzione di geotextile filamentu hè estratta da u petroliu.In più di l'impattu di a situazione internaziunale, u prezzu di u petroliu hè ancu cuntrullatu da PetroChina è Sinopec.Hè l'aspettu più impurtante chì afecta.

U sicondu hè u costu di pruduzzione è trasfurmazioni: In u prucessu di produzzione di geotextile filamentu, u costu di u travagliu, l'acqua è l'electricità, a perdita normale di i prudutti è l'impositu deve esse inclusa, chì affettaranu u prezzu di u geotextile finitu virtualmente.

U terzu hè u costu di trasportu: durante u trasportu di geotextile, i veiculi è a manodopera sò richiesti, chì hè ancu un fattore impurtante chì afecta u prezzu digeotextile.

Avà simu cuncentrati nantu à a fabricazione di geotextile impermeable, a forza meccanica di geotextile impermeable, cum'è strappi, scoppiu è puntura, hè assai alta.In parechji ambienti estremi, u geotextile impermeabile pò rimpiazzà u geotextile tradiziunale o geomembrana per ottene l'effettu di a custruzzione in un passu.Custa un centu per fà dui travaglii.Micca tutti i tipi di geotextiles ponu fà questu.

U geotextile impermeable hè cunvenutu per a custruzzione, cusì hè largamente utilizatu in a zona di custruzzione è assai populari in u mercatu domesticu è d'oltremare.

A larghezza di u geotextile impermeable pruduciutu da a cumpagnia pò ghjunghje à sette metri.Stu largu geotessile impermeabile pò riduce in modu efficace e articulazioni, riduce a probabilità di perdite causate da a custruzzione, riduce a difficultà di custruzzione, riduce i costi di u travagliu, accurtà u periodu di custruzzione è facilita u prugressu generale di a custruzzione.


Tempu di Postu: Nov-04-2022