Introduzione di tissu spunbond RPET

Rpet hè un novu tipu di tela riciclata ecologica, chì hè sfarente da u filatu di poliester ordinariu, è pò esse cunsideratu cum'è un secondu usu.

Hè principalmente fattu di buttigli di Coca-Cola riciclati è di buttigli di plastica.U so materiale riciclatu pò esse riciclatu in fibra PET, chì riduce a contaminazione di i rifiuti è hè assai populari in parechji paesi.U so prezzu hè un pocu più altu chèU prezzu di u tissutu PP.

U PET (tereftalato di polietilene) hè inizialmente raffinatu in u petroliu, attraversu un prucessu speciale, u filu allungatu (spessore di filu trà 2 è 3 mm) hè tagliatu da una macchina in particelle di dimensioni di circa 3 à 4 mm, questu hè chjamatu particelle PET hè utilizzatu per ogni tipu di trasfurmazioni finitu. materie prime fibre chimiche

, divisu in livellu buttiglia, livellu spinning.

【 Spinning grade 】 A fetta di poliester di filatura hè adattata per a produzzione è a trasfurmazioni di tutti i tipi di fibre è filamenti di poliester, ecc.

【 Qualità di buttiglia 】

Principalmente utilizatu in tutti i tipi di buttigli di bevande gassate à riempimentu caldu - tutti i tipi di succhi, buttigli d'oliu di bevande di tè - tutti i tipi di bottiglie è condimenti di riempimentu d'oliu comestible è cosmetichi, manici di bottiglia di caramelle è altri cuntenituri di imballaggio in PET è altri prudutti.

Vantaghji di RPETTissu non-tissu:

1. Prutegge l'ambiente

U filatu di RPETPoliestere filatu U tissu hè estratto da buttigli d'acqua minerale scartata è buttigli di cola.Hè riutilizatu è in cunfurmità cù u cuncettu di u sviluppu durevule, chì hè favurevule à riduce a generazione di rifiuti è megliu prutezzione di l'ambiente.

2. Reduce a contaminazione di l'aria è salvà risorse

Comu tutti sapemu, u filatu di u tessulu di poliester ordinariu hè estrattu da u petroliu, mentre chì u filatu di u tela RPET hè estrattu da i buttigli.U filatu PET riciclatu pò riduce a quantità di oliu utilizatu, è ogni tonnellata di filatu PET finitu pò salvà 6 tunnellate d'oliu, facendu una certa cuntribuzione à riduce a contaminazione di l'aria è cuntrullà l'effettu di serra.Una buttiglia di plastica (600 cc) = 25,2 g di risparmiu di carbone = 0,52 cc di risparmiu di carburante = 88,6 cc di risparmiu d'acqua.

微信图片_20211007105007


Tempu di Postu: Sep-07-2022